@Krawiec
Według Biblii świętym jest każdy wierzący. Dlatego co roku przebieram się za samego siebie. Tak więc masz rok na ponowne uwierzenie w Boga i Jezusa, inaczej zostaje ci przebranie się za Lechowicza (niech to będzie dla ciebie motywacja).
A tu krótka notka: „Jak rzymskokatolickie zrozumienie „świętych” ma się do nauczania biblijnego? W teologii katolickiej, święci są w niebie. W Biblii, święci są na ziemi. W teologii katolickiej, osoba nie staje się świętym bez „beatyfikacji” lub „kanonizacji” papieża lub dostojnego biskupa. W Biblii, każdy kto przyjął Chrystusa przez wiarę jest świętym. W praktyce rzymskokatolickiej święci są czczeni, są tymi do których się modli, a w niektórych przypadkach są wielbieni. W Biblii święci są powołani, aby czcić i wielbić tylko Boga i modlić się tylko i wyłącznie do Niego.”
Zatem wszyscy święci, których wymieniłeś są o kant dupy potłuc, że się tak wyrażę. W tym i JP2, więc… szkalowacz nicz się nie bacz. Nie ze mną te numery, Wojtyła.
Jedna odpowiedz
Tymtyrymtym
@Krawiec
Według Biblii świętym jest każdy wierzący. Dlatego co roku przebieram się za samego siebie. Tak więc masz rok na ponowne uwierzenie w Boga i Jezusa, inaczej zostaje ci przebranie się za Lechowicza (niech to będzie dla ciebie motywacja).
A tu krótka notka: „Jak rzymskokatolickie zrozumienie „świętych” ma się do nauczania biblijnego? W teologii katolickiej, święci są w niebie. W Biblii, święci są na ziemi. W teologii katolickiej, osoba nie staje się świętym bez „beatyfikacji” lub „kanonizacji” papieża lub dostojnego biskupa. W Biblii, każdy kto przyjął Chrystusa przez wiarę jest świętym. W praktyce rzymskokatolickiej święci są czczeni, są tymi do których się modli, a w niektórych przypadkach są wielbieni. W Biblii święci są powołani, aby czcić i wielbić tylko Boga i modlić się tylko i wyłącznie do Niego.”
Zatem wszyscy święci, których wymieniłeś są o kant dupy potłuc, że się tak wyrażę. W tym i JP2, więc… szkalowacz nicz się nie bacz. Nie ze mną te numery, Wojtyła.
Poza tym audycja dobra, śmiechowa, boża.