Jak zmieniały się filmy na przestrzeni wieków, jak ewoluowała kinematografia, oraz samo podejście do filmowania. Dodatkowo: rzeczywistość wirtualna i aktualne technologiczne trendy związane z branżą filmową i grową.
Podcast: Pobierz
Jak zmieniały się filmy na przestrzeni wieków, jak ewoluowała kinematografia, oraz samo podejście do filmowania. Dodatkowo: rzeczywistość wirtualna i aktualne technologiczne trendy związane z branżą filmową i grową.
Podcast: Pobierz
3 Odpowiedzi
lele
ok. 1:10:00 – no niestety akurat aktor grający Cukra w Pitbullu (Sebastian Fabijański) dwa lata temu skończył Akademię Teatralną. stąd posiada warsztat aktorski znacznie większy niż „żaden”.
Belkaenes
Szkoda ze nie moge sluchac na zywo bo z checia bym zadzwonil i z prostowal pare tematow,nintendo,vr,4k i wogole strasznie duzo przeklaman na te tematy.Pozdrawiam i pomimo tego slucham dalej.
DonKichot
29:49 ruch na kamerze wideo był płynniejszy niż na filmowej, bo na wideo nagrywało się 50 półobrazów na sekundę: raz linie parzyste, raz nieparzyste. (Jak się wyświetli pełną stopklatkę złożoną z tych 2 półobrazów, to ruchomy obiekt ma rozjechane linie parzyste i nieparzyste, bo były rejestrowane w innym ułamku sekundy).
Ludzie się przyzwyczaili, że ruch w filmie nie jest tak płynny, jak w reportażach TV, no i niektórym ta super płynność psuje „filmowy” klimat. Dlatego Hobbita na większości seansów wyświetlali z tradycyjną liczbą klatek, a tylko na nielicznych seansach z 60 klatkami/sek. Ja byłem na 60fps i na początku miałem wrażenie, jakbym oglądał teatr TV, albo grę komputerową, ale potem się przyzwyczaiłem.