Future 4.0 – Jak zbudować polski samochód – część 1

Future 4.0 – Jak zbudować polski samochód – część 1

wpis w: audycje | 5

W tym odcinku poruszony jest temat polskiej motoryzacji. Dokładnie rzecz ujmując, jak należało by podejść do tematu odbudowy, czy wręcz wykreowania polskiej marki samochodowej. Zadanie to nie jest proste, a poza ogromnym kapitałem, wymaga odpowiednich partnerów oraz inżynierów, którzy mogliby stworzyć coś więcej niż dotychczasowe projekty lub wręcz mockupy. Moim współrozmówcą jest człowiek, który tak jak ja, również pracuje w branży automotive.

5 Odpowiedzi

  1. Pierwszy ustawie się w kolejce po auto zbudowane przez polski kapitał. Z całego serca kibicuje. Potrzebujemy prostego, osiągalnego samochodu a nie wału stulecia jak Arrinera.

  2. tylko kto normalny na zachodzie bedzie chcial kupic polski prototyp samochodu. To nie ziemniaki, cebula czy jabłka z ktorych polska słynie. Musial by byc mocno dofinasowany przez kogoś (może rząd) żeby kosztował polowe wartosci to moze by to sie i sprzedawało. A tak to nie wróze powodzenia. Nazwijmy go jeszcze Polski Husar 🙂

  3. zbudowac,skonstruować to nie jest sztuka:) sprzedac to jest sztuka

  4. panowie nie wiedza o czym mowia……wprowadzenie nowej konstrukcji TYLKO na PL rynek jest mzonka. to nie te czasy. to musi sie sprzedawac globalnie. Poziom skody? nigdy w zyciu, nie tak sie buduje nowa marke. trzeba tak jak zrobili to koreanczycy. LEasing w PL jest 7% bo to jest oddzielny bussines a nie tak jak slusznie mowicie ze bank jest dedykowany marce. To NIE MOZE byc 1 model….minimum 2-3 segmenty musza byc obstawione. Panowie z uporem maniaka skupiaja sie na PL rynku, a to jest slepa uliczka.PL rynek jest za maly zeby dzwignac marke. Poprosze o 1 ( slownie jeden) przykald w jakim eruropejskim albo nawet pozaeuropejskim kraju taki model zadzialal? w zadnym. TO nie jest problem LUDZI! to jest problem finansow kapitału i marketingu. Bez POTEZNEGO wsparcia kapitalu PAnstwa w wysokosci kilku mld USD rocznie nie ma co snuc fantasmagorii. Sedan sie nie sprzedaje w PL . dlatego zawsze tani model jest SEDANEM bo i 301 i corolla i fiat sa produkowane w TURCJI ! bo tam sprzedaja sie sedany a ze tanio sie tam produkuje to wala sedny do Eur.

Zostaw Komentarz do Paweł Anuluj pisanie odpowiedzi